Mari Sertai Blog Pilihan Malaysia

Baru sahaja pulang dari pelbagai lokasi hari ini, antaranya pergi jemputan kahwin rakan sejawatan dulu di Ampang..Tahniah diucapkan buat kedua-dua mempelai..Makanan pun sedap..

Selanjutnya, perjalanan diteruskan dengan menonton filem Nur Kasih di pawagam..Kena pula dengan char kueh tiow AIMAR di Shah Alam..Tapi apa yang nak dipos bukanlah pasal aktiviti hari ini, sebaliknya berkaitan satu blog berkaitan Mari Sertai Blog Pilihan Malaysia. Jadi tergerak  untuk menyokong usaha seumpama ini..Perempit mesti banyak membantu rakan-rakan lain...


Di blog ImranIrsyad ini, sudah pasti kategori yang dipilih adalah Blog Personal Lelaki Pilihan...


Adakalanya kita tidak tahu sejauh mana telah kita lakukan & hasilnya..Jadi blog ini cuba untuk mendapat tempat untuk pemilihan seumpama itu.


Blog yang dilahirkan 02 02 2011 ini telah menerima lawatan yang agak ramai, Alhamdulillah..Jika diizinkan Allah, insya-Allah pos atau entri baru cuba dimasukkan supaya sesama kita dapat berkongsi pengetahuan & informasi..Diakui masa kini makin ramai yang menjadi blogger, jadi baiklah kita satukan semua, sama-sama mendapat manfaat..Insya-Allah diharapkan PERSATUAN PEREMPIT BLOG yang diwujudkan mendapat tempat di hati blogger sekalian..


Akhir sekali, ImranIrsyad juga ingin menyokong blog Duniaku Abstrak supaya terus berusaha...


Sekian berita jam 11.48 malam...

2 comments:

Terima kasih atas komen yang diberikan..:)