Pengumuman Transformasi Percetakan

Kini dengan berbesar hati, saya ingin memaklumkan bahawa blog Imran Irsyad akan disertakan dengan khidmat percetakan kami. Namun begitu, entri berkaitan isu semasa, ekonomi, sukan dan lain-lain terus dijelmakan.

Langkah ini adalah penting, supaya saya dapat fokus pada satu lokasi. Sejak daripada dulu, saya telah membuka berpuluh blog, kini saya perlu fokus. Platform I2 adalah terbaik.

Jangan lupa logo ini.

Apa yang kami cetak? Lihat koleksi iklan yang telah saya buat di sana-sini.

Cetak Buku dan Novel | Cetak Flyers A4 dan A3 | Khidmat Percetakan Buku dan Bahan Cetak | Mencetak Banner Bunting Buku Majalah Novel | Mencetak Banner Bunting


Juga tidak ketinggalan bunting kami:

Tidak ketinggalan hasil kerja yang telah kami laksanakan.






Antara mesin yang terlibat:


Oleh yang demikian, saya berharap agar anda dapat menyokong perkhidmatan kami dan mempromosikan kepada rakan-rakan anda. Untuk sebarang pertanyaan, boleh hubungi 012-659 6001.

Alamat kilang: NO.36, JLN SC 5/B, PUSAT PERINDUSTRIAN SG.CHUA, 43000 KAJANG, SELANGOR

Emel: mks.preciousprint@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen yang diberikan..:)