Preview: Merlin Season 4 Episode 6



Spoiler:
Kesatria Arthur kuda, menunggang mereka pergi. Mereka Lembah indah yang berbunyi Raja-raja yang jatuh di mana, saat-saat selepas amaran Merlin, mereka tiba-tiba diserang hendap dan, untuk pertama kalinya siri ini, kesatria masuk ke dalam memerangi pedang yang sepatutnya yang meninggalkan Merlin cedera.

Sebagai Arthur drags Merlin melalui hutan, dia menyimpan roh Merlin dengan memberitahu dia akan denda pada waktu pagi dan bersedia untuk menggilap perisai itu (tidak eufemisme.) Merlin, Rupa-rupanya, cedera parah dan Arthur merancang untuk menyelamatkan dia, akhirnya mengakui bahawa Merlin tidak penakut dan seorang hamba yang besar, cukup berani dan semua barangan lain yang kami telah dikenali di sepanjang. Bersama-sama, mereka akan berperang sepanjang malam di dalam hutan, mengelakkan tentera upahan.

Berjalan ke dalam tentera upahan lagi, Merlin sedar bahawa Arthur ialah kira-kira akan terharu dan menggunakan terakhir tenaga untuk melindungi Raja, menyebabkan kejatuhan batu yang memisahkan mereka dan meninggalkan wizard muda di tangan tentera upahan.

Ini, walau bagaimanapun, tidak tentera upahan biasa, mereka tentera upahan yang bekerja Agravaine dan Morgana. Agravaine berhenti dari melaksanakan wizard tidak sedarkan diri, Morgana melihat peluang sebelum dia dapat membalas dendam seorang lelaki yang meninggalkan kakaknya kematian yang pedih, digagalkan rancangan itu dan telah meninggalkan hidup dalam teratak. Dia akan melakukan perkara-perkara buruk kepada Merlin ... dan tidak perkara-perkara buruk dalam perkara-perkara yang 'baik' cara.

Dengan Arthur dan kesatria kembali kepada Camelot, beliau merancang untuk menghantar peronda untuk mencari orang suruhan Tidak dapat mengesan wizard, kesatria datang membuat kesimpulan hanya boleh dilakukan (dan soalan tiada siapa penggunaan sumber-sumber ini.); Bahawa terdapat satu pengkhianat di tengah-tengah mereka.

Sementara itu, dalam teratak Morgana, Merlin dan penyihir penangkapan pada masa lalu yang mereka yang dikongsi bersama. Morgana mahu tahu mengapa Merlin begitu setia, dan Merlin tidak mengenai topik yang akan datang. Dia tidak faham bagaimana orang boleh dekat ini kepada Raja, memandangkan kebencian kepadanya, dan senyap Merlin cukup untuk membuat sedikit dia marah. Dia ada perkara-perkara yang jahat untuk berbuat demikian, dan membuang sihir untuk mengeluarkan kecil ular naga seperti Fomorroh, makhluk yang digunakan untuk mengawal minda. Dia menggunakannya untuk mengalirkan Merlin hidup berkuat kuasa dan menggantikannya dengan pemikiran yang mudah - kematian Arthur Pendragon.

Malah menjadi Raja tidak cukup untuk menghentikan Arthur dari pergi untuk mencari Merlin. Dia unimpressed untuk membangunkan dan mencari seorang lelaki yang aneh berdiri atas beliau apabila ia benar-benar harus Merlin. Dia tidak memerlukan mana-mana pengkhidmat lama, bersemangat sebagai lelaki baru boleh: dia perlu Merlin. Jadi, dia menyatakan untuk mencari manservant setia dan mendapati beliau, yang diliputi di dalam lumpur. Bersama-sama, mereka akan bersatu semula dan semua orang senang.

Baru terpesona Merlin mengelak dan ingin tahu, sedikit menjijikkan dan terlalu bersemangat dalam rancangan untuk mengetuk kira Arthur. Gaius tidak kelihatan terlalu bimbang, walaupun Merlin berjalan dengan minuman yang boleh membawa maut. Sedikit dia tidak tahu bahawa Merlin akan hujan renyai-renyai itu di seluruh makanan Raja, menghina tukang masak dan seorang pahlawan, sebelum menyerahkannya kepada Raja. Sebagai Merlin berjalan melalui istana, tiada siapa yang seolah-olah sedar perangai dia berubah, walaupun dia bertukar menjadi Sebastian dari Little Britain kerana beliau melihat Gwen menghidangkan makanan untuk Raja.

Gwen, jelas terang penduduk di Camelot, mencurigakan tingkah laku dan Merlin penemuan dua babi yang mati membawa untuk Gaius. Bersama-sama mereka memburu Merlin dan menghalangnya daripada membunuh Raja. Benar-benar ada apa yang perlu dibimbangkan kerana ia ternyata bahawa pelan Merlin untuk membunuh Arthur akan serta tipu daya E. Coyote 's merancang untuk menghentikan Road Runner.

Sementara ini semua berlaku, Arthur menghadapi Agravaine atas kemelut upahan keseluruhan. Agravaine menguruskan untuk menolak mengenepikan syak wasangka Arthur bahawa dia boleh menjadi pengkhianat di tengah-tengah, lulus menyalahkan ke doktor kegemaran semua, Gaius. Anda hendak berfikir Morgana akan gembira bahawa tiada siapa yang mengesyaki Agravaine dan yang Gaius kini terbabit, tetapi dia tidak. Top yang off dengan penemuan Merlin, melalui tipu daya, bahawa Agravaine dan Morgana bersekongkol dan masa singkat untuk Tuhan diam-diam dan kejahatan.

Thwarting satu lagi rancangan Merlin untuk membunuh Raja, Gaius menguruskan untuk meneutralkan Fomorroh buat sementara waktu, membenarkan masa wizard untuk mengesan Morgana dan membunuh makhluk yang lain untuk selama-lamanya. Dia tidak akan melakukannya dalam bentuk biasa, takut Morgana akan mengiktiraf beliau, jadi kita akan mendapat pulangan Merlin berusia 80 tahun.

Morgana dan lama-Merlin, yang difikirkan akan Emrys, berhadapan antara satu sama lain, Morgana menunjukkan retak dalam tinjauan biasanya seperti baja apabila dia melihat seseorang yang dia berfikir khayalan. Dia sedar bahawa Emrys itu adalah benar dan mengetahui ancaman mesti dimusnahkan. Bersama-sama mereka terlibat dalam pertempuran sihir satu pendek (terutamanya membaling antara satu sama lain kira-kira), sebelum Merlin adalah mampu untuk melepaskan satu vorteks ajaib yang walaupun Morgana tidak boleh berhenti (sekali lagi, dia yang dilemparkan tentang sedikit) sebelum Merlin adalah akhirnya mampu untuk memecahkan musim sekali dan untuk semua.

Episod ini memberikan Colin Morgan pula halus seperti manik, raja-membunuh keterlaluan Merlin. Ia peranan komik yang melihat beliau di pantomim terbaik. Malaikat Coulby dan Richard Wilson menghabiskan kebanyakan episod menjejaki ke bawah dan thwarting skim semakin lebih pelik Merlin, dan mengeluarkan dengan alasan untuk kelakuannya, manakala Bradley James memainkan Raja sebagai bodoh itu, menghabiskan banyak episod sama ada up perisai atau semi-berpakaian dan terlalu buff untuk kesan komik.

Secara praktikalnya pertengahan musim, episod pertama yang telah benar-benar telah ini banyak cerita yang dimainkan untuk ketawa. Sudah pasti dengan lidah tegas dalam pipi, skrip Lucy Watkins 'mengambil premis yang menarik dan memberikan twist yang agak bodoh, dengan banyak persembahan komedi pusingan semua. Touchingly bertindak, tempat kejadian di mana Arthur mengaku bahawa Merlin tidak sia-sia dan dimainkan tanpa terlalu-sakarin dan ia baik untuk melihat Gaius semakin banyak yang perlu dilakukan. Selepas kegembiraan telah selesai, ada masa yang akan meninggalkan kami tertanya-tanya bagaimana Agravaine rapat ke Morgana sebagai dia membawa dia.

Yang dipenuhi dengan banyaknya daripada kebodohan, ia tidak mempunyai kesan lima episod sebelumnya, tetapi ia tidak membenarkan berehat di dalam kegelapan keseluruhan siri setakat ini. Sebagai sebuah cerita, ia tidak akan sila peminat yang ingin petang Sabtu awal mereka melihat sarat azab, tetapi ia tidak mengecewakan orang-orang yang mahu melihat sebuah program yang tidak takut untuk menjadi manakala sedikit bodoh masih memandu cerita ke hadapan.

Minggu depan, kami telah mendapat skrip oleh pencipta siri (baik, salah seorang daripada mereka), Julian Jones, jadi ia mungkin akan kembali kepada urusan seperti biasa di Camelot.

Merlin Season 4 Episode 6 : A Servant Of Two Masters Download Sini

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen yang diberikan..:)